Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Uno Mögel

Windows brandvägg

Rekommendera Poster

Jag måste starta Windows brandvägg varje gång jag startar pc:n. PC för Allas hjälptel. anmodade mej att gå in i adm.verktyg/tjänster och ändra till automatisk start, men det står redan på automatisk där (så mycket för den hjälpen, mera fick jag inte). Har någon något råd så jag slipper knappa upp den varje dag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vilket Windows gäller det?

Det finns en del skadliga program som gör sitt bästa för att hindra Windows-brandväggen från att gå igång. Vad har du gjort för att undersöka den saken?

Har du funderat på att installera en annan brandvägg i stället?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vilket Windows gäller det?

Det finns en del skadliga program som gör sitt bästa för att hindra Windows-brandväggen från att gå igång. Vad har du gjort för att undersöka den saken?

Har du funderat på att installera en annan brandvägg i stället?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag har Windows Vista. Jag har ytterligare en brandvägg, PC för Allas F-secure. Men det har fungerat förr.

Du ska ha bara en brandvägg aktiverad, har du flera kan de krokar med varandra. Om F-Secure är aktiverad så ska den stå som brandvägg i Windows Säkerhetscenter. Har du fått det från Pc för alla Bonus så upphör det 1 juni och ersätts av Norman som gäller för tre datorer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Instämmer med Alexa, om du har F-secure med brandvägg så är det meningen att Windows-brandväggen ska vara avstängd för bästa säkerhet och mindre problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Instämmer med Alexa, om du har F-secure med brandvägg så är det meningen att Windows-brandväggen ska vara avstängd för bästa säkerhet och mindre problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...