bowile Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Är det någon som vet om det finns korttidsabonemang för bredband Bor på landet några månader och har outnyttjat bredband via ADSL hemma men det kan man ju inte ta med sig. Bör vara obegränsad användning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexa Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Är det någon som vet om det finns korttidsabonemang för bredband Bor på landet några månader och har outnyttjat bredband via ADSL hemma men det kan man ju inte ta med sig. Bör vara obegränsad användning De flesta svenska bredband företag säljer mobiltbredband som kontantkort men vet jag vet är det bara Telenor som har obegränsad surf av de svenska företagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esd Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 De flesta svenska bredband företag säljer mobiltbredband som kontantkort men vet jag vet är det bara Telenor som har obegränsad surf av de svenska företagen. 3:s mobilabredband med kontantkort som går att köpa hos Clas Ohlson har också obegränsat med surf. Här är en recension på just det mobila bredbandet som jag har skrivit: http://www.pcguiden.org/?p=472 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.