Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vet inte om ni fått de med


Micke-89

Rekommendera Poster

Jag trodde man bara fick webbläsarvalet i Windows sju inte i ett så gammalt operativsystem som xp. eller är de bara jag som har missat något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

om du angett IE 8 som standardbrowser, så kommer de andra alternativen att visas.

Annars får du bara uppdateringen. (Vilken kan avinstalleras), finns ju inget behov av kanske!

Valet har gått ut till alla Windows versioner som supportas av Microsoft. (EU direktiv).

 

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAA, okej. Hur tar man bord den då hamnade inte i "lägg till och ta bort program" hände ingenting när jag laddade ner den skulle varit häftigt att se hur de ser ut. Kör ju bara med eldräven. Blir ju så störd på reklamen i metro på explorer bara för dom har telefonsupport, men sen skiter dom i webbstandarden hjälper de kunder? Knappast. Tyvker dom 80 procenten som kör de ska bojkotta de. funderar på att lägga en helsida och sponsra dom andra webbläsarna men de blir säkert dyrt. Så folk fattar att explorer inte är lika med internet eller vad dom nu tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

Micke-89!

 

Du kan välja via registret, att inte visa detta om det dyker upp.

 

Sätt bara värdet till 0.

 

Och den ska inte gå att ta bort om man installerat.

 

Går väl att fixa via en systemåterställning förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAA, okej. Hur tar man bord den då hamnade inte i "lägg till och ta bort program" hände ingenting när jag laddade ner den skulle varit häftigt att se hur de ser ut. Kör ju bara med eldräven. Blir ju så störd på reklamen i metro på explorer bara för dom har telefonsupport, men sen skiter dom i webbstandarden hjälper de kunder? Knappast. Tyvker dom 80 procenten som kör de ska bojkotta de. funderar på att lägga en helsida och sponsra dom andra webbläsarna men de blir säkert dyrt. Så folk fattar att explorer inte är lika med internet eller vad dom nu tror.

 

Är ej helt säker på hur det är i XP, tror man måste kryssa i en ruta ovanför listan med installerade program för att se windows-uppdateringar

I Windows 7, via Kontrollpanelen/System och Säkerhet - Visa installerade uppdateringar, högerklicka på uppdateringen, och Avinstallera dyker upp!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo där borde den ha hamnat hittade inget i registret häller. Men Jag fick något sikt som kommer upp i uppstarten. De de ända. så om den finns någon stans så får den göra de jag ska ändå installera om operativet snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...