Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hjälp med att välja en extern h-disk


NeLaToLe

Rekommendera Poster

har svårt att välja och är tacksam för hjälp - har en bärbar ASUS, Intel Pentium Dual CPU T3200, 2.00 GHz, 4,00 GB RAM och 320 GB HD med Vista Home Premium

 

hade tänkt mig en, huvudsakligen för backup, på 320-500 GB, tyst, snabb, bra och prisvärd

 

vh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 veckor senare...

tack så mkt för tipset - vad säger du om Iomega och Verbatim? - vänliga hälsningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bara ska ha sådan liten, Rekomenderar jag WD My book 500GB.

 

Jag har en sådan och den har fått slita ordentligt, har fyllt den, tagit bort och fyllt den, den har inte haft ett fel. Väldigt Tyst.

 

Om du ska ha en större ska du satsa på Verbatim, Har en 1,5TB och den hörs det gör nästan alla i den kategorin.

 

Och jag har bägge två påkopplade samtidigt till min bärbara som är väldigt lik din i prestanda.

 

 

Tack för ni delar med er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eftersom jag inte har större krav på mobilitet och i princip skulle jag kunna klara mig med 320GB lutar det åt nedanstående

 

Seagate Desktop 500GB / USB2.0 / 7200rpm

Iomega Prestige Desktop 500GB / USB2.0 / 7200rpm

Western Digital Elements Desktop 500GB - USB, 500, 7200

 

WestWestern Digital My Passport Essential 320GB / USB 2.0 / 5400rpm

Western Digital My Passport Elite 320GB / USB2.0 / 5400rpm

 

vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bara ska ha sådan liten, Rekomenderar jag WD My book 500GB.

 

Jag har en sådan och den har fått slita ordentligt, har fyllt den, tagit bort och fyllt den, den har inte haft ett fel. Väldigt Tyst.

 

Om du ska ha en större ska du satsa på Verbatim, Har en 1,5TB och den hörs det gör nästan alla i den kategorin.

 

Och jag har bägge två påkopplade samtidigt till min bärbara som är väldigt lik din i prestanda.

 

 

Tack för ni delar med er!

 

tack så mycket, skall ta och undersöka din rekommendation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...