Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

TV USB kort som följde med nyprenumeration


Blobb

Rekommendera Poster

Fick hem en bouns present då jag tecknade mig för tidningen PC för alla.

Vid installation av USB dongen hittade den inte drivrutiner på den lilla cd som följde med.

Har försökt hitta på nätet med det är omöjligt eftersom produkten inte har något namn el. tillverkare.

 

Så nu sitter jag här med en produkt som jag nappade på men som inte fungerar. Och ingen info på sidan PC för alla om produkten så vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem en bouns present då jag tecknade mig för tidningen PC för alla.

Vid installation av USB dongen hittade den inte drivrutiner på den lilla cd som följde med.

Har försökt hitta på nätet med det är omöjligt eftersom produkten inte har något namn el. tillverkare.

 

Så nu sitter jag här med en produkt som jag nappade på men som inte fungerar. Och ingen info på sidan PC för alla om produkten så vad göra?

 

Du är inte ensam på http://smart.idg.se/topic/47514-pc-for-allas-tv-motagare/ har PC För Alla förklarat hur du kan få det att fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Fick hem en bouns present då jag tecknade mig för tidningen PC för alla.

Vid installation av USB dongen hittade den inte drivrutiner på den lilla cd som följde med.

Har försökt hitta på nätet med det är omöjligt eftersom produkten inte har något namn el. tillverkare.

 

Så nu sitter jag här med en produkt som jag nappade på men som inte fungerar. Och ingen info på sidan PC för alla om produkten så vad göra?

 

 

Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att du ska vara glad att du överhuvudtaget har fått något.

jag har ringt kundservice och frågat efter det tre gånger nu.

 

Samtal 1. Du ska få ditt USB kort inom två veckor efter att vi har fått in betalningen.

 

Jag hade då väntat dryga tre veckor efter betalningen.

 

Samtal 2. Vi har haft ett problem med dessa USB kort och vi har fått besked att vi ska få nya av våra leverantörer och du kommer få ditt så småningom.

 

Jag väntade och väntade men fick aldrig någonting. 3 månader senare när den prenumerationen hade gått ut så fick jag en räkning om att fylla på min prenumeration så gjorde jag det men såg senare ett erbjudande med CSN kortet då man fick det för halva priset då fick jag två tidningar nästa gång och då ringde jag igen.

 

Samtal 3. Jag påpekade ännu en gång om USB kortet och fortfarande hade jag inte fått något, då sa tjejen i telefonen du ska få ett kort inom en vecka. Nu är det lördag och jag ringde i måndags.

 

Tror du jag har fått något? Svar: NEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag fick usb tv-kortet och det var inga problem att få den att fungera.Kanske ska säga att jag fick två skivor med i leveransen och jag skulle instalera den sista skivan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Stefan Garvander - PC för Alla

Hej,

Mycket tråkigt om tv-mottagaren inte fungerat som de ska för en del prenumeranter. Innan vi köpte in denna premie så har vi självklart testat den ordentligt. Då fungerade allt som det skulle. Den enklaste lösningen är att ni som drabbats av problem kontaktar mig direkt så ser jag till att ni får nya drivrutiner, ny mottagare eller pengarna tillbaka om ni hellre vill det. Ingen ska behöva känna sig lurad av ett erbjudande från PC för Alla. Ni når mig på stefan.garvander@idg.se.

 

Eggis, det du skriver om beskeden från kundservice oroar mig. Det är inte rätt att de lovar att skicka en mottagare till dig och att du sedan inte får någon ny mottagare. Jag ska undersöka vad som har hänt.

 

Hälsningar,

Stefan Garvander

Marknadschef, PC för Alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...