Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Köra Windows 7 x64 i XP mode - hur gör man?


Lighthouse

Rekommendera Poster

Då får du nog vara tydligare i fortsättningen med vilka inlägg du svarar på så att det framgår.

 

Beklagar att jag är så otydlig i mina svar.

 

Jag vet att Flash Player fungerar i 64-bitars Windows 7, under förutsättning att det gäller 32-bitars Internet Explorer och inte 64-bitars för Adobe har väl fortfarande inte kommit med någon 64-bitars Flash Player.

 

Om du jämför ditt svar nu med hur du svarade först, hur tydlig tycker du att du var då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag noterar att ett inlägg i denna tråd har raderats. Orsaken till raderingen anges inte.

 

Ovanstående inlägg var det jag skrev som startade den senare utvecklingen av denna tråd. Tydligen är det ett inlägg som berör. Om inlägget berör så mycket som det nu gör, är det då fel att det utreds?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gärna utveckla ditt inlägg.

 

Jag tycker att dina svar är bra men jag tycker det är lite konstigt att du fått så höga poäng medan alla andra aktiva ligger runt 0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att dina svar är bra men jag tycker det är lite konstigt att du fått så höga poäng medan alla andra aktiva ligger runt 0.

 

Hur vill du förklara det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du jämför ditt svar nu med hur du svarade först, hur tydlig tycker du att du var då?

Vet inte riktigt vad du menar, men se om inlägg #12 är svaret på din fråga.

 

 

Ovanstående inlägg var det jag skrev som startade den senare utvecklingen av denna tråd. Tydligen är det ett inlägg som berör. Om inlägget berör så mycket som det nu gör, är det då fel att det utreds?

Inte som jag ser det, men hade Lighthouse velat diskutera vidare kring sin frågeställning så är det ju risk för att det hade drunknat bland alla inlägg om en helt annan sak. Det brukar vara bra att begränsa diskussionen i en tråd till dess ämne (rubrik), om inte annat så av respekt för den ursprungliga frågeställaren. Det finns andra forum där man helt sonika raderar inlägg som går utanför ämnet (är off-topic), så gör vi inte i det här forumet men det är ofta en bra riktlinje att försöka begränsa diskussionen och om man vill diskutera annat ta det separat.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Till er som uttrycker missnöje eller positiva tankar, varför skriver ni inte det ni tycker om inläggen, och motiverar varför ni drar av/lägger till poäng?

 

Jag tycker att både Cecilia och Åge N gör bra insatser i forumet, och då är de berättigade till att få veta vad ni som delar ut och drar av, har för åsikt om deras inlägg, i skriftlig form.

 

Poängsystem säger väldigt lite om en persons förmåga att hjälpa andra med lösningar på problem, - poäng, är i min mening endast av ondo! (Borde tas bort från forumet helt).

Kvaliteten i de svar som ges för att lösa ett problem, och uthålligheten att följa ett problem från start till löst, måste väl ändå vara kriteriet för bedömning.

 

Denna debatt har nått . , min åsikt.

Tack för ordet och trevlig helg!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas att forumet inte håller på och utvecklas till en sandlåda. Om poänggivandet inte kan skötas på ett sätt som de flesta trivs med utan blir ett sätt att mobba andra medlemmar så kommer ju PC för Alla/Mikrodatorn att ta bort möjligheten att använda poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...