Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Youtube ser konstigt ut.

Jimmy_74

Recommended Posts

623408_thumb.jpgHej alla!

För några dagar sedan så installerade jag ett spel (Soldier of Fortune 2) i min dator.

Efter det ser Youtube helkonstigt ut. Jag ser inga rankningar, inga tummar upp eller ner och kommentarerna ser också konstiga ut. Jag har försökt med att rensa cookies och det hjälpte icke. Inga andra sidor än Youtube har påverkats av detta.

Kanske ska säga att jag använder Win7..

Jag hoppas att någon kan hjälpa mig med detta.

Mvh Jimmy

Jag försöker bifoga en dump.. vet ej om jag lyckas. (obs, jag har tryckt F11 för att ta bort menyer och liknande)

623408_thumb.jpgHej alla!

För några dagar sedan så installerade jag ett spel (Soldier of Fortune 2) i min dator.

Efter det ser Youtube helkonstigt ut. Jag ser inga rankningar, inga tummar upp eller ner och kommentarerna ser också konstiga ut. Jag har försökt med att rensa cookies och det hjälpte icke. Inga andra sidor än Youtube har påverkats av detta.

Kanske ska säga att jag använder Win7..

Jag hoppas att någon kan hjälpa mig med detta.

Mvh Jimmy

Jag försöker bifoga en dump.. vet ej om jag lyckas. (obs, jag har tryckt F11 för att ta bort menyer och liknande)

Jag har också detta utseende på vissa videoklipp.

Vissa spel har bekymmer med Aero gränsnittet i Windows 7, samt att de installerar egna drivrutiner.

Du kan testa med att slå av Aero via Kontrollpanelen/Utseende och anpassning/Anpassning och sedan välja Grundläggande teman och högkontrast teman, kan kanske hjälpa dig.

Sedan är det ju detta med drivrutiner för ditt grafik kort. Uppdaterade och riktiga?

Många program i uppstartsfältet, t.ex olika videocodecs?

Mvh

Mats H

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...