Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte skicka sms


Lewss

Rekommendera Poster

Hej

 

Skulle verkligen behöva hjälp. Är så att jag inte kan skicka sms till ett speciellt nummer från min telefon. Jag kan skicka till andra nummer i min telefonbok, förutom detta enda nummer. En kompis kunde dock skicka ett sms utan problem till det numret som jag inte kunde. Jag har även testat byta simkort i min telefon utan att det hjälper. Någon som har några idéer på vad som kan vara felet? Min telefon är en C902.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Skulle verkligen behöva hjälp. Är så att jag inte kan skicka sms till ett speciellt nummer från min telefon. Jag kan skicka till andra nummer i min telefonbok, förutom detta enda nummer. En kompis kunde dock skicka ett sms utan problem till det numret som jag inte kunde. Jag har även testat byta simkort i min telefon utan att det hjälper. Någon som har några idéer på vad som kan vara felet? Min telefon är en C902.

 

Tacksam för svar.

 

Har du kollat så att det är rätt nummer i din telefon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är rätt nummer. Som sagt, en kompis kunde skicka sms till det numret, men inte jag. Jag har testat två olika simkort i min telefon, inget av korten kan skicka. Det står bara "Det gick inte att skicka".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...