Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ms Office hem och student


rom1rom

Rekommendera Poster

Varje gång när jag öppnar något av programmen Word, Exel eller Powerpoint skall de konfigureras vilket tar ca 5 minuter varje gång detta gäller endast en dator med Windows XP på. Jag har två datorer med XP och på den andra öpnnas programmen direkt. Kan någon föklara varför det fungerar på en dator och inte på den andra. Licensen gäller 3 datorer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

rom1rom!

 

Det verkar som du inte har installerat programmet på rätt sätt. Man kan välja om allt ska köras från datorn vid installationen eller inte. Har du installerat det så att allt körs från datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rom1rom!

 

Det verkar som du inte har installerat programmet på rätt sätt. Man kan välja om allt ska köras från datorn vid installationen eller inte. Har du installerat det så att allt körs från datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag har installerat programmet så att allt körs på datan på båda datorerna. Kan det ev blivit fel med något när datan kraschade och jag installerade programmet på nytt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

Det kan mycket väl ha hänt något. Avinstallera Office och se till att du får bort allt på datorn som tillhör Office och installera sedan på nytt.

 

När du tagit bort det du hittat, kan du städa med CCleaner.

 

http://www.piriform.com/ccleaner/builds

 

Ta hen versionen längs ner på sidan, om du inte redan har program. CCleaner- Slim.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...