Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ändra mejladress för IDG:s nyhetsbrev


Madame Mim

Rekommendera Poster

Jag prenumererar på en fruktansvärd massa nyhetsbrev från IDG-gruppen och vill nu ändra adress för allihop. När jag klickar på "Ändra mina uppgifter" längst ner i något av nyhetsbreven, viket som helst, kommer jag till en webbsida som ger ett felmeddelande därför att adressen har "resulterat i för många omdirigeringar". Det blir samma sak i fyra olika webbläsare. Om jag går till förstasidan, www.anp.se, måste jag logga in. Jag har inga inloggningsuppgifter hos ANP men har testat med mitt IDG-användarnamn och lösenord, men det funkar inte. Jag har också letat under "Mitt IDG" på IDG-sajten men hittade ingenting om mina nyhetsbrev där.

 

Jag vill inte avanmäla varje nyhetsbrev för sig, sedan prenumerera på vart och ett igen på den nya adressen och till sist behöva bekräfta varje prenumeration, utan jag vill göra allt i ett svep, som man alltid har kunnat förut. Hur gör jag detta?

 

Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föreslår att du kontaktar kundtjänst https://mittidg.idg.se/faq.action

 

-----------

Flyttar tråden från "Internet och nätverk" till "Support och felanmälan för Smart", även om det inte är ett bra forum heller eftersom din fråga inte har med Smart att göra, men bättre i alla fall.

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...