Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webplus går inte att starta


dedde7

Rekommendera Poster

Jag har dator med windows 7 home premium och jag har installerat webplus. Den hittar inte programmet när jag söker efter det och inte nån annan stans heller. Det finns på program listan och jag har testat att installera om det. hur ska man göra nu???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en gammal version på CDn?

Kanske det kan vara. Men det är konstigt för att jag har W7 HomePremium och på en dator med Professional funkar det :/ vad kan det vara för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du installerat genom att högerklicka på installationsfilen och välja Kör som administratör?

Nej ska man göra det? Jag har satt in PcFörAllas CD och installerat programmet. Men varför funkar det i W7 Pro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning om varför det fungerar i en dator men inte en annan. Det är kanske något som skiljer sig åt när det gäller någon viktigt inställning eller så. I Vista och Windows 7 kan det ibland vara bra att högerklicka på program och välja Kör som administratör.

 

Får du under installationen reda på i vilken mapp programmet ska ligga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning om varför det fungerar i en dator men inte en annan. Det är kanske något som skiljer sig åt när det gäller någon viktigt inställning eller så. I Vista och Windows 7 kan det ibland vara bra att högerklicka på program och välja Kör som administratör.

 

Får du under installationen reda på i vilken mapp programmet ska ligga?

Ja jag tror den ska ligga i nån serif mapp men jag hittar ju inte mappen sen.. Men jag kanske ska installera om den och swen skapa genväg och köra som administratör eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

serif-mapp?

Serif är ett ord som används i samband med typsnitt.

 

Installera du om programmet.

Ok jag installerar om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

serif-mapp?

Serif är ett ord som används i samband med typsnitt.

 

Installera du om programmet.

Dom som gör programmet heter Serif.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...