Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Facebook startar automatiskt


sprättägg

Rekommendera Poster

När jag startar min dator och tex kollar Pc för Allas hemsida, så startar också en ny flik med Facebook efter en kort stund. Jag har inte begärt detta och önskar själv bestämma vad som sker på datorn. Vid kontroll av autostart i systemkonfigurationen så finns Facebook inte med. Detta är ett relativt nytt problem. Är det nägon inställning på Facebooks sida som ska ändras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

Måste vara något på din egen dator som gör detta. Jag kan inte se någon flik till Facebook, när jag kommer in på sidan.

 

Nu när man ska backa från denna sida i forumet, så går inte det.

 

Tack för det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara något på din egen dator som gör detta. Jag kan inte se någon flik till Facebook, när jag kommer in på sidan.

Har själv sökt på Facebooks sida men inte hittat något där bland inställningar och inte heller på autostart på min dator. Vad kan man mera tänka sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv sökt på Facebooks sida men inte hittat något där bland inställningar och inte heller på autostart på min dator. Vad kan man mera tänka sig?

Hittade nu orsaken på egen hand. Facebook hade lagts till som ytterligare en startsida( trodde bara att man kunde ha en ). Det måste ha varit någon autofunltion hos "nya Facebook".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade nu orsaken på egen hand. Facebook hade lagts till som ytterligare en startsida( trodde bara att man kunde ha en ). Det måste ha varit någon autofunltion hos "nya Facebook".

 

Funktionen att ha flera startsidor kom i Internet Explorer 7, Facebook har en knapp på startsidan för att välja det som startsida. Lite konstigt att det dröjde innan den andra sidan kom upp, annars hade jag direkt trott det var problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...