Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook 2007 - Regler och aviseringar


eken81

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag skulle vilja finna en lösning, som nog finns i Outlook 2007s Regler och aviseringar. på jobbet får vi in flera spontana jobbansökningar på eposten, och många av dessa ringer senare för att se att epostet kommit fram, kort sagt kul de första 10 gångerna sedan blir det lite väl tidskrävande och mindre roligt. Jag skulle vilja skapa en regel att när epost kommer med vissa ord i ämnesraden (Jobb,CV,Jobbansökan....) så skall ett automatiskt svar skickas till avsändaren som upplyser om att brevet kommit fram till oss.

 

Detta är ju lite som ett frånvaro svar, men jag vill inte att den skall skriva frånvaro i ämnesraden och framför allt inte svara med detta meddelande på alla inkommande meddelanden. Samtidigt så, om det går, skulle jag vilja peta in någon regel som gör att man inte riskerar att mitt autosvar och den andres eventuella frånvarosvar svarar varandra tills att den ena epostservern packar ihop.

 

Hoppas min fråga framgått tydligt nu, annars får jag återkomma och utveckla. Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...