Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

En ta bort knapp för inlägg


Gäst Olle Munter

Rekommendera Poster

Gäst Olle Munter

När jag skrivit ett ämne eller svar, så kanske jag vill ta bort det.

 

Även senare när jag kommer på att jag vill radera, kanske mitt svar eller hela ämnet hur gör jag då?

 

Jag ska försöka ta bort detta, om jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligen så får du trycka på Anmäl-knappen och be en moderator göra det. Du behöver förstås en bra anledning.

 

Normalt så räcker det ju bra att man kan redigera sitt inlägg. Om man tar bort ett inlägg så kan ju andra bli förvirrade när de försöker hitta tillbaks till ett inlägg/tråd som de kommer ihåg att de läste för några timmar sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

Jag kan ju radera innehållet och bara låta en punkt eller nåt ovidkommande stå kvar, men det verkar ju löjligt. Jag kanske vill ta bort det direkt, efter att det skickats.

 

Jag efterlyste det tidigare och då sades det, att det skulle gå att göra så i det här nya forumet.

 

Jag tror det var så man sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag skulle ju bli mindre förvirrad om jag letade efter ett inlägg av dig och där bara står en "." än om inte inlägget finns alls.

 

Men det är ju upp till forumadministratörerna att bestämma hur de vill ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

Naturligtvis menar jag inte att man ska ta bort något för att jäklas eller så.

 

Men ibland kanske man ångrar sig direkt, efter att ha skickat det skrivna.

 

Man får väl skriva en förklaring och redigera på ett vettigt sätt, det går ju att göra så, om nåt blir helt galet.

 

Var tvungen att visa full redigerare för att lägga in den här sista raden.

 

Nu gick det att direkt klicka på redigera och lägga in denna rad.

 

Det funkar ju ganska bra ändå, men var åter tvungen att använda full redigerare för den här sista raden.

 

Nu funkade det med redigera igen direkt. Tycker det är lite löjligt att blanda in engelska i forumet. Tänker på Staff vore det inte lättare att använda svenska, som i Stab eller något annat passande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framför allt så borde ju Advanced Member, som det står om oss, översättas till svenska. När det gäller Staff så är det ju en bild vilket kräver mer jobb, men även det kan vi ju hoppas blir rätt så småningom. :)

 

Är du bra på bildbehandling så att du kan ladda ner bilden och göra om den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Olle Munter

Har haft jämt göra och loggat ut och in för att ge mig själv en massa poäng. smile.gif

 

Kom å tänka på han som skulle ta ut på en bankomat och upptäckte han kunde plocka ut hur mycket som helst, trots att han bara hade 300 spänn på kontot. Han cyklade runt hela natten och plockade ut, jag tror det var 2,5 miljoner och sen stack han utomlands. Efter några veckor ångrade han sig och kom hem.

 

Nåja, det blir nog bra, när det blir färdigt som jag sa tidigare. Länkarna längst ner till senaste inläggen och även den andra funkade inte när jag kollade.

 

Håller på och lär mig Photoshop, med hjälp av ett barnbarn, så forumet får PC-För Alla fixa bäst dom vill, det lägger jag mig inte i.

 

Aj, aj! Polisen dök genast upp när jag försökte ge mig en poäng.huh.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, för det beskedet ;)

Det var inte pga dig som jag skrev buggrapporten utan en annan person som gjorde på samma sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...