Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nya Smart


Cecilia

Rekommendera Poster

Vad har hänt med moderatorerna som var tre stycken?

Det undrar jag med ;)

Det finns väl åtminstone tre alternativ, PC för Alla och Mikrodatorn ska i fortsättningen klara av att vara moderatorer själva, de är inte nöjda med oss eller de har inte hunnit med att göra den inställningen.

 

Jag hoppas att det inte är det andra alternativet som gäller i alla fall.

 

/Cecilia, åtminstone just nu före detta moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar större utrymme för bifoga bilder, då man måste ta bort bild efter ett tag efter man hjälper till med egna bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan =1"]http://smart.idg.se/index.php?app=core&module=search&do=active&period=today&search_filter_app[ccs]=1 har helt fel innehåll!

 

Hjälpsidan http://smart.idg.se/index.php?app=core&module=help är på engelska liksom delar av inloggninssidan.

 

När jag försöker lägga till flera inlägg här så kommer inte dessa upp! Klockan nedan stämmer inte med tidzonen jag angivit!

 

Jag kan inte skapa nya inlägg nu bara redigera gamla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har hänt med moderatorerna som var tre stycken?

 

Vi är fortfarande tre stycken men för tillfället så har vi inte tillgång till alla funktioner som moderatorer ska ha. Vilket vi kommer att få senare i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Har märkt att ofta finns det en rullninglist vid rubriken på översta inlägget, och inne i annonserna som finns mellan inläggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nu har det gått över en månad sen forumet kommer man jag flera fel som påpekats har inte blivit fixat, förra forumet var hela tiden i beta och blev aldrig klart, hur kommer det att bli nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det verkar inte vara tillgång på någon som kan göra rätta till saker. Första veckan gjordes det en del men sedan dess tror jag inte att det har gjorts något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...