Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

åååh... SNÄLLA HJÄLP MIG!


elgh33

Rekommendera Poster

Hej hej, min dator har STORA problem med ljudet.

Jag får ljud ur mina USB högtalare men inte ur mina hörlurar eller vanliga högtalare, alla drivrutiner är instaleradeLedsen
jag har sökt ganska mycket på GOOGLE men hittar ingen ting.

Vill bara lägga till att USB högtalarna har funkat utan drivrutinerna till ljud kortet, borde dom göra det? I så fall kanche mitt ljudkort vara trasigt?


VILL ATT MINA NYA FINA HÖRLURAR SKA FUNKA I DATORNGråter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VILL BARA LÄGGA TILL ATT ALLT FUNGERADE INNAN JAG INSTALERADE OM DATORN!

OCH ATT JAG TROR ATT DENNA TRÅDEN ÄR POSTAD PÅ FEL STÄLLE eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Hej! Hade exakt samma problem - fick hjälp.Vad som fattades var konfugireringen! Har ingen aning om vad det är eller hur man gör det - men efter att prylen gjordes så funkade allt perfekt och gör det än (ta i trä). Lycka till! Piiett

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nyligen installerade om din dator, har du installerat alla drivrutiner för den också?
För att ljudet skall gå igång via ljudkortet i din dator måste du har drivrutinerna för ljudkortet installerade.
Vilket operativsystem använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nyligen installerade om din dator, har du installerat alla drivrutiner för den också?
För att ljudet skall gå igång via ljudkortet i din dator måste du har drivrutinerna för ljudkortet installerade.
Vilket operativsystem använder du?


Jag använder XP och alla drivrutiner är instalerade men ljudet fungerar ju inte ur portarna, men i USB gör den det
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nyligen installerade om din dator, har du installerat alla drivrutiner för den också?
För att ljudet skall gå igång via ljudkortet i din dator måste du har drivrutinerna för ljudkortet installerade.
Vilket operativsystem använder du?


Jag använder XP och alla drivrutiner är instalerade men ljudet fungerar ju inte ur portarna, men i USB gör den det


Ljudkortet via USB använder en annan drivrutin utan troligen är det inbyggda ljudkortet som drivrutinern saknas. Högerklicka på Den här datorn och välj Egenskaper. Välj Maskinvara och Enhetshantaren så märker du om den är installerad.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu funkar hörlurarna!
satte in dom i baksidan i en grön port..

asså där det finns blå grön rosa svart gul inte visste jag att man kunde ha hörlurar därBlink


men nu är det andra problem nu, om jag drar ut hörlurarna får jag inget ljud ur mina USB högtalareFundersam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...