Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drivers, hårdvara mm


stinams

Rekommendera Poster

Har just använt Driver Detective som scannat min dator och anger att jag har många drivers mm i min dator som är gamla och inte fungerar längre! Rekommenderar updates när sådant finns. Är Driver Detectiv att lite på??

Snälla, snälla, jag blir tokig på min dator! Sista utvägen är väl formatering, suck! Har alla skivor till återinstallation, software och Office, skrivare osv.

Skall detta vara nödvändigt?

stinams

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå först in på denna sida (LÄNK) och gör en fullständig servicegenomgång av din dator.
O B S ! Genomgången kan ta flera timmar.
Hör av dig sedan om hur det blivit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår INTE hur jag skall komma åt den servicegenomgångenverktyg som redan eller hur den skall kunna hjälpa mig! Jag kan själv defragmentera och rensa hårddisken mm med de
 verktyg som redan finns på datorn!
Jag vill veta om någon provat Driver Detective och om det är ett OK program!

tack iaf

stinams 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På bland annat denna (LÄNK) kan du läsa om vad andra tycker om Driver Detective. Tycker inte Driver Detective har något bättre betyg någonstans.

Vad det gäller Windows Live OneCare så scrollar du bara ner till slutet av sidan och klickar på den blå rutan "Fullständig servicegenomgång". Det kommer upp en ruta där du ska hämta verktyg och det är bara att klicka OK. Sedan sköter sig allt själv.

Image2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå först in på denna sida (LÄNK) och gör en fullständig servicegenomgång av din dator.
O B S ! Genomgången kan ta flera timmar.
Hör av dig sedan om hur det blivit.


På min dator tog det 6 timmar och när jag precis var färdig stängdes det ner och jag fick felmedelande:

                              RUNINGTIME ERROR
This application has requested the runingtime to terminate it in an unusual way.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är dålig på engelska men översatt med Google Translate står det så här:
RUNINGTIME FEL
Denna ansökan har begärt att runingtime att avsluta det på ett ovanligt sätt.

Har du klickat på något medan programmet kördes eller är det originalprogram du har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är dålig på engelska men översatt med Google Translate står det så här:
RUNINGTIME FEL
Denna ansökan har begärt att runningtime att avsluta det på ett ovanligt sätt.

Har du klickat på något medan programmet kördes eller är det originalprogram du har?


Har inte gjort något. Bara låtit programmet söka och lämnat datorn. ?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...