Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp mig hitta min mediamobil


Rockolof

Rekommendera Poster

Hej
efter 4år är det tid att byta upp sig
vill ha en bra mediamobil med musik i fokus
minst 8GB

intresserad av aino men har hört att den strular

iphone kan vara ett alternativ men osäker med touch
hur bra är det? måste man "tvätta" skärmen ofta?

HJÄLP!!!! säger jag bara
har någon en åsikt som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Hej
efter 4år är det tid att byta upp sig
vill ha en bra mediamobil med musik i fokus
minst 8GB

intresserad av aino men har hört att den strular

iphone kan vara ett alternativ men osäker med touch
hur bra är det? måste man "tvätta" skärmen ofta?

HJÄLP!!!! säger jag bara
har någon en åsikt som kan hjälpa mig?


Själv har jag kollat länge och mycket på youtube på klipp andra har lagt ut på deras telefoner samt tester andra har gjort. Jag har länge funderat på en IPhone 3GS 32GB eller en HTC Hero var nära att beställa en HTC Hero men efter att letat för och nackdelar så fastnade jag för IPhone 3GS 32GB svart som jag beställde 2010-01-02 hos Telia.
Vad jag set på alla klipp är att nästan alla rekomenderar en film man lägger uppe på telefonen "invisible shield" sök på det på youtube. Denna film har en fingeravtryck avstötande yta samt skyddar skärmen ifrån repor.
Har testat iphon innan och måste säga att det är 100ggr lättare att surfa och orientera sig med touch screen än med knappar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Jag skulle rekomendera något billigare för den första TOUCH Telefonen.

 

Nokia 5230, mycket billig, man får en plast-film som man kan andvända tills man skaffar sig något riktig.

Dessutom så får man med ett Plektrum till 5230, som man fäster i telefonen så den hänger med hela tiden.(slipper att andvända fingret).

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=477727Läs omdömena om folk som köpt 5230, Jag instämmer, 9(10).

Men jag har inte haft telefon på 8 år, så det blev något nytt för mig. Helt underbart.

Otrolig skärpa på bilder trots bara 2Mp.

Nackdel: största minneskort 16gb.

 

Jag rekomenderar inte någon Plast film men Invicible är något dyr, jag ska testa Muvit,man får två för halva priset av en Invicible.

 

Tack för ni delar med er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...