Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Min skärm hatar mig nog...


Vaati19

Rekommendera Poster

Hej!

Min skärms adapter hade trilskats ett tag, så till sist köpte jag en ny adapter (ej original) och skärmen funkade fint tills jag skulle byta en DVI-VGA sladd till en DVI-DVI. Jag råkade stöta till elanslutningen så den gick sönder (på adaptern). Och jag vet att den adaptern var skit men den funkar fint nu. Men, jag har fixat den gamla adaptern nu och jag kan inte få in strömkontakten från adaptern till skärmen! Det går bara inte, det är som något tar emot... Skulle vara tacksam för goda råd.
Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

aha! du försöker stoppa i fel hål, eller så har du vänt den fel när du monterade, så är det kanske. Kan vara väldigt lite som avgör, så tänk och kolla den noga så kommer du säkert på det.

Försiktigt, försiktigt ska du se att den halkar in, våld är inte bra, när det gäller kontakter, eller anndra grejer som ska in i något.

Hade ett helsike häromkvällen, med att sätt ett batteri i en läddare. När jag sedan kom på det, så var det lite larvigt och nästan så att man skämdes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är säker på att det är rätt hål, bara att det är något som tar emot... Skärmen har bara DVI-ingången och elanslutningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...