Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Ccleaner

datanovisen

Recommended Posts

Det är ingen riska att använda CCleaner.
När programmet öppnas är det förbockat en del och ändrar man inte på något så är det bara att "köra". Klicka på > Starta städningen. Sen sköter det sig själv.
Jag kör det ca varannan vecka.
Tilläggas kan att alla lösenord du har som t.ex. till din mailsida eller här till PC för Alla försvinner. Så du får knappa in dina lösenord igen när du på nytt ska besöka dina sidor som du har med lösenord.

Guest ollemunter

Bocka ur papperskorgen som väl är ibockad som standard och bocka sedan i att index.dat filer ska rensas, annars är det väl som Attas säger, jo man bör tänka på att om man städar registret spara en backupp när man uppmanas till det.

Har man för vana att ta bort filer och annat till papperskorgen, kan det vara bra att tömma den själv manuellt, därav min kommentar om papperskorgen.

• 3 months later...

hej, använder också CCleaner och sista gången jag körde den fick jag följande text:

Filen hänvisade att: C:\Users\user\AppData\Roaming\U3\194263054692D37B\285E6953-BF3C-4445-9376-3FE5D7F645B2\Exec\bin\signupshield.exe inte kunde hittas. Dessa referenser lämnas ofta kvar efter avinstallationer av program.

Lösning: Ta bort registervärde.

har CCleaner grejat det eller är det jag som skall göra det? is å fall hur gör man?

mkt tkm för hjälp - mvh

hej, använder också CCleaner och sista gången jag körde den fick jag följande text:

Filen hänvisade att: C:\Users\user\AppData\Roaming\U3\194263054692D37B\285E6953-BF3C-4445-9376-3FE5D7F645B2\Exec\bin\signupshield.exe inte kunde hittas. Dessa referenser lämnas ofta kvar efter avinstallationer av program.

Lösning: Ta bort registervärde.

har CCleaner grejat det eller är det jag som skall göra det? is å fall hur gör man?

mkt tkm för hjälp - mvh

Programmet har tagit bort referensen eftersom filen inte hittas. Problemmet ska vara löst.

Programmet har tagit bort referensen eftersom filen inte hittas. Problemmet ska vara löst.

tack så mkt och en bra fortsättning på kvällen

Du måste klicka i rutan nere till höger "Reparera valda problem". Då kommer det upp en ruta där du kan reparera problemen ett och ett.

Du måste klicka i rutan nere till höger "Reparera valda problem". Då kommer det upp en ruta där du kan reparera problemen ett och ett.

hej och tack för svaret - det gjorde jag och därefter texten - mvh

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...