Just nu i M3-nätverket
Jump to content

problem med winows xp

ulven.r

Recommended Posts

hejjag städda i min dator windows xp
men nu har jag problemer
windows system 32config sam fel öppning-filen är låst
systemsecurity log fil vid öppning
d system32volum informasion
mount point manager remote databas fel vid öpning åtkomst negad
windows update
den begjärade söknyckel hittades inte inågon aktiv alternativ kontext
är det nogon som kan hjälpa meg,jag skulle vad evig tacksam
mvh ulven

Har du försökt med systemåterställning? 
/Maria

hej marie
jag får inte kontakt med systemåterställning det är bara en blank sida när jag tryckar på återställning
gaupen

Kommer du åt t.e.x utforskaren eller något annat i Windows t.e.x. "Mina dokument? Då kan du kopiera dina filer. Om du inte kommer åt de på vanligt sätt starta i felsäkert läge. Du kan t.o.m bränna cd-skivor i felsärekt läge. Deep burner funkar i felsäkert läge. OBS kolla så att brännarprogrammet är rätt inställt så du inte bränner skivorna på fel hastighet för då förstörs brännaren!

Jag använder bara Imburn och AUSUS record Now för tillfälet men jag vet inte om dessa program funkar i felsäkert läge. 
.När du har kopierat dina filer så är det bara att köra format C:/S och installera allt igen. 
/Maria

Kommer du åt t.e.x utforskaren eller något annat i Windows t.e.x. "Mina dokument? Då kan du kopiera dina filer. Om du inte kommer åt de på vanligt sätt starta i felsäkert läge. Du kan t.o.m bränna cd-skivor i felsärekt läge. Deep burner funkar i felsäkert läge. OBS kolla så att brännarprogrammet är rätt inställt så du inte bränner skivorna på fel hastighet för då förstörs brännaren!

Jag använder bara Imburn och AUSUS record Now för tillfälet men jag vet inte om dessa program funkar i felsäkert läge. 
.När du har kopierat dina filer så är det bara att köra format C:/S och installera allt igen. 
/Maria

hej Maria
det har ordnet seg,jag tömte nestan hela registeret och da fick
jag kjört in ifrå cd till dator
ha en bra dag
mvh gaupen

• 4 months later...

Bra att det ordnade sej. Nu är jag inloggad som två personer. Jag har inte kommit på hur man ändrar epostadress till forumet. Men jag har nästan samma namn. Nu har jag också en webbläsare som funkar bra.

Den som jag hade förut gick inte att uppgradera konstigt nog. Då annände jag Windows XP. Nu använder jag Windows Ultimate.

/Maria

Jag har inte kommit på hur man ändrar epostadress till forumet.

Menar du att du undrar var du ändrar den epostadress som är knuten till ditt användarnamn här?

Det gör du i din Kontrollpanel och den når du när du klickar på ditt namn till höger om loggan (logotypen) för Smart.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...