Just nu i M3-nätverket
Jump to content

windows live messenger

datanovisen

Recommended Posts

Det är för många siffror i felkoden. Jag antar att det är en nolla som ska bort men är det en nolla i början eller slutet?

Tyvärr hjälpte det inte med Clean up men när jag gick in på Start>allaprogram hittade jag en gammal version av Windows messenger men kunde inte hitta det när jag gick in på kontollpanelen lägg till/ta bort.

Windows Messenger är ett gammalt program som ingår i XP. Man ser den inte i listan i Lägg till och ta bort program utan man får välja något med Windows-komponter till vänster (om jag kommer ihåg rätt när det gäller XP).

Cecilia @ 2009-11-11, 17:24
Det är för många siffror i felkoden. Jag antar att det är en nolla som ska bort men är det en nolla i början eller slutet?
Windows Messenger är ett gammalt program som ingår i XP. Man ser den inte i listan i Lägg till och ta bort program utan man får välja något med Windows-komponter till vänster

HEJ Och God Förmiddag!

Det jag fick fram genom denna FELKOD du lämnade var:

http://windowslivewire.spaces.live.com/blog/cns!2F7EB29B42641D59!29044.entry?dir=Next&ph=2F7EB29B42641D59!29312

Och där står också vad som ska göras mm!

Men det KANSKE REDAN är fixat? Men denna LÄNK är VÄRD
att titta på när det gäller MSN och vad som har med denna

att göra!

Och Cecilia,Vad menar du att denna:
INTE syns i LÄGG TILL OCH TA BORT PROGRAM?

Menar du från NY INSTALLATION DÅ ELLER?

För på min Windows 7 Och VISTA syns den iaf! MEN då har

ju jag laddat hem denna efter WINDOWS INSTALLTION!

Och JAG KÖR med BÅDE Win 7 Och VISTA på min LAPTOP!

MEN DET KANSKE var jag som missupp fattade ditt svar?

Mvh
Helren

I XP så kommer det med ett program som heter "Windows Messenger", alltså utan "Live", och det programmet syns väl inte i Lägg till och ta bort program.

Jari Karivainio
Hej!
Windows messenger i win xp kan man bli av med genom att klistra in denna rad i "kör".

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

/// Jari

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...