Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nod32 för Windows 7?


Malvia

Rekommendera Poster

Jag skulle vilja ha Nod32 antivirus till en Windows 7 dator men jag hittar inga uppgifter om att det finns. Vet någon om det går att få tag på? Jag har Windows 7 Home Premium 64 bitars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eset har implementerat stöd för Windows 7 sedan en tid tillbaka. Det är bara för dig att gå in på Esets hemsida och klicka på "System Requirements" så ser du att deras program har stöd för Windows 7, både 32-bits och 64-bitssystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

kan man inte testa installera det ? när jag installera avast antivirus för länge sen innan jag hade norman stog det bara att avast fanns för vista på deras hemsida. men nu står det nog att det funkar på W7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man inte testa installera det ? när jag installera avast antivirus för länge sen innan jag hade norman stog det bara att avast fanns för vista på deras hemsida. men nu står det nog att det funkar på W7

 

Efter en tidigare diskussion här i ett annan tråd fick vi fram att det fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en tidigare diskussion här i ett annan tråd fick vi fram att det fungerar.

Okej jag har inte läst så mkt trådar här på forumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har använt NOD32 sedan jag installerade Windows 7 RC 64-bitars när Microsoft släppte denna tidigt i våras förra året. I slutet på sommaren 2009 publicerade Eset, som tillverkar NOD32 (Eset Smart Security)på sin engelskspråkiga sida att NOD32 redan då hade stöd för att användas i Windows 7, båda versionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...