Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

iphone 3 gs eller sonyericsson satio


salmiak57

Rekommendera Poster

Hej. Jag har funderat på att köpa en telefon med pekskärm. Det är naturligtvis väldigt svårt att bestämma mig. Jag har fastnat faktiskt på iphone 3 gs men jag har hört att det har varit mycket reklamation på deras display. sant eller ej vet jag inte. Sen är det sonyeriksson satio och samsung omnia. så jag vet inte vad jag ska välja. phone är grymt mobil med uppsjö av applikationer, men nackdelan är att den har inte bra kamera och den har inte heller radio
vilka jag använder mycket. sonyericsson satio är helt ny så det inte finns mycket feedback på den men jag har höryt att både sonericsson satio och samsung omnia är svår hanterliga och deras skärm är inte så käsligt som iphone och de bruka hänga sig emmelanåt så nu har jag beslutångest. är det någon som kan ge mig någon tips eller hjälpa mig med valet. har ni någon erfarenheter av samsung och ericsson.

m v h 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Jag har funderat på att köpa en telefon med pekskärm. Det är naturligtvis väldigt svårt att bestämma mig. Jag har fastnat faktiskt på iphone 3 gs men jag har hört att det har varit mycket reklamation på deras display. sant eller ej vet jag inte. Sen är det sonyeriksson satio och samsung omnia. så jag vet inte vad jag ska välja. phone är grymt mobil med uppsjö av applikationer, men nackdelan är att den har inte bra kamera och den har inte heller radio
vilka jag använder mycket. sonyericsson satio är helt ny så det inte finns mycket feedback på den men jag har höryt att både sonericsson satio och samsung omnia är svår hanterliga och deras skärm är inte så käsligt som iphone och de bruka hänga sig emmelanåt så nu har jag beslutångest. är det någon som kan ge mig någon tips eller hjälpa mig med valet. har ni någon erfarenheter av samsung och ericsson.

m v h 


Jag har inte haft Satio elr omnia.. men jag har haft några Iphone som jag aldrig har haft några problem med ! Iphone är en dyr mobil som folk vill få ersättning från sitt försäkringsbolag om de händer något som man inte gör med en billigare mobil det är därför folk säger de. men så klart om du tappar den ute på gatan så lär väll skärmen kanske spricka.. jag tappa min ganska många gånger fast inomhus på trägolv eller heltäcknings matta och de var inga problem ! 
Iphone tror jag är en lite coolare telefon som folk kollar på lite mera än dom andra.

Iphones touch är helt klart bäst !
Jag ska faktiskt köpa Sony Ericsson Satio men det är för att jag redan haft Iphone i några år och börjat tröttna men första året är den skit kul, man hittar nya saker man kan göra varje dag !

jag tycker faktiskt du ska köpa en Iphone ! :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du betämmer dig för att köpa en iPhone så tycker jag inte att du ska köpa den med Telia om du vill ha den snabbt. Jag beställde min för sex veckor sedan och den har inte kommit än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för er tips. Jag tror jag köper iphone, men jag vet inte vilken operatör ska jag köpa ifår, telia, tre, eller telenor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl på vem som har abbonemanget som passar dig bäst men räkna med långa väntetder om du beställer den hos telia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

köp inte från tre!

istället för att låta piip.......piip.....piip.. när nån ringer så är det en ful och larvig låt som går så här: Tree is a magic number, yes it is it's a magic number o.s.v, myckter larvigt

 

KÖP INTE FRÅN 3!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...