Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mejlade lockerz.com - fick skräppost tillbaka!


Jonatan13

Rekommendera Poster

Tjenare!

Fick en invite till "lockerz.com" av en kompis, men blev misstänksam och mejlade deras kundtjänst några artiga frågor. Fick som svar en gratis invite (men inget svar på frågorna!). Skickade då ett annat mejl. Först fick jag inget svar alls, men efter ca en vecka så fick jag mitt livs första skräppost:

Hello,

I am Mr. Walls, working in a bank, I am writing this letter to ask for your assistance and full co-operation to carry out this business opportunity in my department.

This contact is based on trust and confidentiality that will be attached to this deal, if feel much better dealing with a total stranger on this transaction, but most fly straight.

I discovered an abandoned sum in one of our accounts, with holding balance sum valued at 12.5M (Twelve Million Five Hundred Thousand British Pounds) belonging to late Mr. Richard Ross. A real estate property developer and an oil merchant, trading in the Arabian Gulf coast.

He died on 31 October 2000 two weeks after the account setup and deposit, his account has been left dormant since then. There are no other beneficiaries to claim the funds and his company has no idea about this deposit with our bank, and there is no will.

This was all the clear evidence I got from my discreet investigations I personally conducted over this account and everything concerning it.

At this point, after lots of meeting the board has deliberated to release the funds to an appointed next of kin/beneficiary which I will be capable of making you with all required legal document to back you up.

So if you are interested and capable to handle this deal with honesty, confidentiality, and full attention it might require for at most 10 working days from the day we apply.

Indicate Interest then you can have more details, and we can quickly discuss shearing terms and sign an agreement on that understanding before we begin.

This transaction is risk free as the fund is legitimate and does not originate from drug, money laundry, terrorism or any other illegal act.

I expect your urgent responds through my email addresses below.


Best Regards,

Mr. Walls,
FINANCE DIRECTOR.
MY EMAIL: pwalls2@gmail.com

Jag kan förstås inte bevisa det, men jag tror att lockerz ger ut mejladresser till spammare (de e kanske därifrån de finansierar sajten?)

Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var förstås inte så dum att jag svarade, men som sagt, tror ni det är möjligt att lockerz.com har spridit min mejladress?

(Det enda stället jag e registrerad på är det här forumet, inget annat!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var förstås inte så dum att jag svarade, men som sagt, tror ni det är möjligt att lockerz.com har spridit min mejladress?

(Det enda stället jag e registrerad på är det här forumet, inget annat!)



Ibland går det till så att spammare skickar till möjliga adresser och testar om de får fram något svar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har lämnat adressen till en kompis så kan kompisen ha råkat ut för något som stjäl mejladresser eller om du använder den på MSN så kan något ha stulit någons kontaktlista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...