Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dåligt Telia


henke dator

Rekommendera Poster

Jag hade bestämt mig för att köpa en ny mobiltelefon då min gammla sjunger på sista versen. Efter lite funderande och letande bestämmde jag mig för att skaffa en iPhone 3GS. Jag åkte till närmaste Teliabutik och frågade hur lång tid det skulle ta att få den då jag viste att det var stor åtgång på dom. Upp till fyra veckor fick jag veta, det var ju inte så farligt tänkte jag så jag skrev upp mig på listan och väntade sedan på att dom skulle ringa. I dag så har det nästan gått fem veckor så jag bestämmde mig för att ringa och fråga om den skulle komma snart. Nej jag hade vist tjugotvå personer före mig och dom fich un ungefär fem till tio i veckan. Så jag skulle få vänta i fyra veckor till.
Jag kan förstå att det är många som vill köpa den och att det är svårt att få framm tillräckligt många. Men det som gör mig arg är att dom säger fyra veckor när det i stället tar åtta till nio veckor, och vem vet det kanske tar längre tid ändå. Fyra veckor är ändå en ganska lång tid att vänta tycker jag och om dom då säger eftr fem veckor utan samtal från Telia att det tar upp till fem veckor till. Om man säger levrans tid på en sak och den i skälva värket är dubbelt så lång så kan man skita i att säga någon alls.
Nu ska jag i alla fall vänta på min iPhone i några veckor till men om den inte kommer då så tar jag nog och beställler den från någon annan operatör, för jag har hört att både tre och telenor har den i lager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...