Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Få gratis saker!


spel565

Rekommendera Poster

Hej! Jag ville sprida vidare en grymt bra sida som heter Lockerz.com.
På denna sida så kan man samla ihop poäng genom att logga in varje dag och svara på frågor.
Tex en "Ipod Touch 64GB" kostar 800 poäng och en "Xbox 360" kostar 675poäng.
På en dag så kan man få upp till 12 poäng.
Skriv din mail och skicka den i ett pm/mail till mig, så skickar jag en invite på direkten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ju inte att den sidan verkar bra eftersom den säljer information om dig till andra företag vilket kommer att leda till att du bland annat kommer att få en massa spam.
Läs andras åsikter om den webbplatsen på
http://www.mywot.com/sv/scorecard/lockerz.com

Här är några utdrag ur deras "Privacy policy" http://www.mywot.com/sv/scorecard/lockerz.com
"We may require you to provide additional personal information when utilizing Member services or features, such as your phone number, billing, shipping and other credit card processing information."

"We use your information to ... to notify you about new features and special promotions, ... and for other uses we may determine from time to time. We may share your personal information with third parties that perform data services (e.g. maintenance, backup, analysis, etc.) on our behalf. We may collect and report to third parties (such as content and service providers) aggregated information from our Website. We may collect and report to third parties (such as content and service providers and preferred vendors and business partners) aggregated information from our Website."

"we cannot and do not guarantee the complete security of personal information you provide to us through your use of this Website. We cannot insure that all personal information will never be disclosed in ways not otherwise described herein, and you agree to specifically release us from any liability related in any way to the personal information you provide us."

PS. Det är mycket olämpligt att lägga ut sin mejladress oskyddad på en webbsida som här eftersom det är lätt för webbspindlar att läsa den och sälja den vidare till spamskickande företag så jag rekommenderar att du tar bort din mejladress och i stället ber folk att utnyttja möjligheten till att skicka brev/PM som finns i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finn INGENTING i denna värld som är gratis.
Översatte texten med hjälp av Google Translate.

"Vi kan kräva att du lämna ytterligare personlig information när du använder Medlem tjänster eller funktioner, såsom telefonnummer, fakturering, sjöfart och andra kreditkort information."

"Vi använder din information för att ... för att meddela dig om nya funktioner och speciella erbjudanden, ... och för andra ändamål kan vi avgöra från gång till gång. Vi kan dela din personliga information till tredje man som tillhandahåller datatjänster (t.ex. upprätthållande , backup, analyser, etc.) å våra vägnar. Vi kan samla in och rapportera till tredje part (t.ex. innehålls-och tjänsteleverantörer) samlad information från vår hemsida. Vi kan samla in och rapportera till tredje part (t.ex. innehålls-och tjänsteleverantörer och föredrog leverantörer och affärspartners) samlad information från vår hemsida. "

"Vi kan inte och inte garantera fullständig säkerhet av personliga uppgifter du lämnar till oss genom din användning av denna hemsida. Vi kan inte försäkra att all personlig information aldrig kommer att avslöjas på sätt som inte beskrivs här, och du accepterar att särskilt befria oss från allt ansvar på något sätt relaterat till den personliga information du ger oss. "

Ren j---a bluff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...