Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook Express 4.01


Stefan Strandberg

Rekommendera Poster

Stefan Strandberg

Hej har problem med OE 4.01 mina email försvinner nar jag stänger, av det. När jag laddar ner mina email står det att det inte går att taemot email nu, men dom kommer ändå fram, men när jag stänger av OE så försvinner dom. Det finns en upgradering till 4.02 som ska ta hand omd et problemet tror jag, men finns den till den svenska versionen, och vart får jag tag på den???? Eller fungerar den amerikanska versionen?? På version tracker går det inte att ladda ner den.

Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

mitt enda råd... myt epostprogram!!!

om du inte vill ha communicator kan du väl ta Claris Em@iler...

har du inte lärt dig att du inte ska ha M$ skit på HDn? det sägs att dom skadar systemet och raderar systemfiler hehe:)

(OBS!! SKÄMT!!!)

bäst å säga det så ingen går och säger det till alla nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

nån mer konstruktiv förklaring... det enda jag vet är att felrapporterna om Exploder 4.01 för MacOS bara har haglat in som... jag vet inte vad! än så länge tror jag inte M$ har nån ordentligt fungerande version av Explorer 4 för Mac.

duger inte communicator åt dig? :) den är lite minneskrävande, men annars... du kan ju ta cyberdog (hehe) eller opera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

jag pysslar åxå en del med webbdesign och kollar i mac IE 4. det lilla jag kollar då (sajten på HDn) så funkar IE okej, men det är nåt som fattas. det är därför jag använder communicator för vanlig surfning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...