Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

startar ej xp


kikappo

Rekommendera Poster

hej alla glada har ett problem som är skumt kan inte starta en dator den kommer till xp loggan sen startar den om och vill starta i felsäkert men det går inte heller samma fenomen men det går att starta med ubuntuskivan så jag kommer åt allt den vägen men det måste va nåt fel på xp vad göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kommer in i windows så kan du pröva och återställa datorn till en tidigare systemåterställning punkt. Den hittar du på start-->alla program-->tillbehör-->systemverktyg-->systemåterställning Sedan är det bara att följa instruiktionerna.

//tgc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för snabbt svar har löst det med check disk i återställninskonsollen på xp skivan verkar så alla fall nu funkare har ett annat problem och med flera datorer kanske ska starta ny tråd men ja skriver här endå jo får inte till det med verktygs fältet eller vad det heter brevid mapparna som jag öppnar har tre datorer  som gör lika dant säkert ett larvigt fel men irriterande för mej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ä nu vet jag det va ganska lätt gick o göra inställning i verktygsmenyn mappalternativ hoppas nån anna får hjälp av det tack ändå hörs nog snart ändå he he

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...