Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte Ladda upp filer på internet


ErkaAA

Rekommendera Poster

Tjena jag har haft stora problem dom senaste veckorna på grund av att jag inte kan ladda upp saker på internet. Om jag till exempel ska ladda upp en bild på facebook så kommer det bara upp sidan kan inte visas och om jag försöker ladda upp en video på youtube laddas ungefär en tredjedel upp sen kommer det upp ett felmedelande. om jag ska ladda upp en bild på bilddagboken så stannar den efter ungefär halva sen kommer det upp ''sidan kan inte visas''.

När jag va inne på bredbandskollen.se och provade min bredbandsuppkoppling så stod det att jag kunde ta emot filer med en bra hastighet men uppladdnings hastigheten var bara 0,001 mb/s.

Nån som har ideer på vad felet kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken typ av uppkoppling har du?
har du nån kringutrustning som kan påverka uppkopplingen?
har du pratat med internetsupporten?


Jag Har ADSL och på internet support sa dom att jag behövde byta modem så det gjorde jag och det blev ingen skillnad.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Googla ochman kan hitta.... Den här tråden:P

Jag har precis samma fel! Chattade med telias support som berättade att jag får 1.9mbit ner 0,99 upp medans jag egentligen får 1.9 ner och 0.34 upp. Dom kunde tydligen avgöra att det inte var något fel på mitt modem.
Använder router men får samma resultat om jag kopplar direkt till modemet. Har testat andra datorer men samma sak där så det är inget på datan. Det har varit såhär några veckor men innan funkade det bra. Ibland när jag startar om funkar de bra i några minuter men bara ibland. Har testat andra kablar mellan modemet och datan så inget fel där. Men har inte bytt mellan utaget och modemet men antar att det inte är nå problem eftersom hon såg min hastighet fast felaktig :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...