Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nedladdning


essin

Rekommendera Poster


Svårt att veta om den tjänsten är laglig, men att ladda ner musik är inte olagligt det är när du laddar ner upphovsrättskyddad musik det blir olagligt.

Om du vill lyssna på musk gratis rekomenderar jag Spotify, se om du känner någon som har spotify som kan bjuda in dig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Svårt att veta om den tjänsten är laglig, men att ladda ner musik är inte olagligt det är när du laddar ner upphovsrättskyddad musik det blir olagligt.

Om du vill lyssna på musk gratis rekomenderar jag Spotify, se om du känner någon som har spotify som kan bjuda in dig.


Det går att ladda ner lagligt upphovsrättskyddad  musik, det gäller då att skivbolaget/artisten godkänt detta från den sida, det går också att köpa musik på nätet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Svårt att veta om den tjänsten är laglig, men att ladda ner musik är inte olagligt det är när du laddar ner upphovsrättskyddad musik det blir olagligt.

Om du vill lyssna på musk gratis rekomenderar jag Spotify, se om du känner någon som har spotify som kan bjuda in dig.


Det går att ladda ner lagligt upphovsrättskyddad  musik, det gäller då att skivbolaget/artisten godkänt detta från den sida, det går också att köpa musik på nätet.


Jo såklart att det går ladda ner laglig upphovsrättsskyddad musik men jag vet inte om music mp3 get är en sådan sida.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att det finns laglig musik att ladda ner, även att det finns att köpa. Men frågan var: Är denna site laglig, att ladda ner ifrån

essin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...