Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Om Skype


dicks33

Rekommendera Poster


Hej fr dick cederquist, helårspren.3580656 fr piteå.
När jag öppnar webbplatser på min PC ( och eftersom jag har installerat Skype )så visas på de webbplatser jag öppnar - om det på dessa finns tfn-nr, så markeras dessa nr med en extra markering,  som hänvisar till Skypetelefon.
Detta vill jag inte ha - hur gör jag ?? osa dick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör nog redigera bort din prenumerationsnummer från ditt inlägg. Det finns ju så mycket tokiga människor och med ett prenumerationsnummer så kan man kanske säga upp prenumerationen eller adressändra den.

Själv så använder jag inte Skype, men har du kollat igenom Skype-inställningarna om där finns något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna Skype, välj Verktyg och inställningar. Gå till avancerat och bocka av Associera Skype med callto: länkar på webben. Klicka på Spara.

Funkar inte det kan prova ta bort det från webbläsaren.

Om du använder Internet Explorer 8 välj Verktyg och Hantera tillägg kolla efter tillägg med namnet Skype och välj Inaktivera. Klicka sedan på Stäng.

Använder du Firefox 3.5 välj Verktyg och Tillägg. Leta efter tillägg med namnnet Skype och välj Inaktivera.

Under tiden du installerade programmet får man välja om tillägget ska installeras, som standard är det aktiverad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...