Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webbhotell


esd

Rekommendera Poster

Hej

Jobbar på en ny version av min nuvarande hemsida som just nu ligger på passagen. Så jag tänkte att till den nya versionen ska jag skaffa mig ett betal webbhotell.

Då undrar jag om någon här kan rekomendera ett bra webbhotell, jag har tittat på Binero och tycker dom verkar bra (dom vannn bl.a internet worlds webbhotell test).

Någon som har ett bra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Binero är bra när det gäller domänhanteringen. Bra support och snabba svar. Jag vet dock inte hur deras webhotellfunktion fungerar.
Själv använder jag Manufrog för uppsättning av hemsida. Du hittar dem på www.manufrog.com .

Under de år jag använt mig av Manufrog kan jag inte säga annat än att supporten är ypperlig! Att få svar från supporten en juldagskväll klockan 23.45 är inte något man räknar med. Åndå har jag fått svar från supporten vid den tiden! De borde egentligen vänta tills nästa vardag.

Det är enkelt att sköta sidan och de har stöd för väldigt många funktioner. Priset är också bra.
Manufrog hanterar dock inte domännamn och registrering av sådana. Som hotell är de fantastiska. Tillförligligheten när det gäller driften är det heller inget att klaga på. Den server som min löparklubb har sin sida på kraschade för några år sedan. Sidan låg nere ett par dagar men sedan var den uppe och rullade igen. Inget hade gått förlorat!
Ett företag i Göteborg, www.olivoljaetc.se har också sin hemsida hos Manufrog. Den sköts idag av ett annat företag.

Binero använder klubben, jag och ett företag i Göteborg som domänhanterare.

Jag kan varmt rekommendera Manufrog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Alexa: Har tittat där men jag tänkte om ni forum medlemmar kunde rekomendera något som ni har erfarenhet av.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova gärna Webbhotell City Network vid tillfälle - www.citynetwork.se - billigast på domäner ernlig IIS. Det finns även en domäntjänst dom kallas www.domänvaruhuset.se som drivs av samma firma.

Din sida är nog himmeln för fotointresserade.


Tack så mycket ska kolla dom länkarna också, titta gärna in på min sida sen när den är klar ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...