Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

dll fel efetr NOD32 installation-Hjälp...


patanp@

Rekommendera Poster

Hej Jag är inte alls duktik på det som inträffat men det uppkom efter jag fått ominstallera NOD32. Jag  har tagit en skärm-bild av problemet. Det brukar uppkomma när jag exempelvis är på en TV-Tablå sida,sen klickar jag på ett program för att se vad det handlar om ,då öppnas en liten "popup" sida där man kan läsa om handlingen det är då den här DLL varningen uppkommer. Jag hoppas jag har kunnat göra mig förstådd. Hur som helst hoppas jag nån kan hjälpa mig.
Mvh:PDLL_felet.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ju ha med något Adobe-program att göra, getPlusPlus_Adobe_reg_bootstrap.exe står det ju. Så vitt jag kan få fram med Google så har det något att göra med Adobes nedladdningsprogram som används t ex vid installation av Flash, Adobe Reader mm. Är det något sådant som inte har gått klart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det inträffade efter  att jag skulle ladda ner flash,men nu blir det så typ varje gång jag startar firefox(från en "tom" skärm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fixade problemet ,jag kom å tänka på det när du skrev att det var ett flash ,adobe plusplus som inte hade laddats klart. Jag helt enkelt avinstallerade det. Hur som helst tack för hjälpen..
Mvh:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...