Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

expert beskar min bild ytterligare, den kostade 290 kr men är värdelös


lennart10

Rekommendera Poster

sände in en gruppbild på 70 personer till expert för utskrift och avhämtning i deras butik, 10 ex kostade 290 kr.... betalade innan jag öppnade kuvertet som innehöll 10 värdelösa kopior då dom beskurit i kanterna så en del gubbar helt fallit bort och andra var bara halva...
i butiken lurade dom mig och sa att det var en kryssruta jag missat, men jag har inte hittat nån sån på siten nu heller...

jag hade redigerat bilderna och minskat på himmel och grusplan så gruppbilden inte höll några standard mått.... trodde att bilderna därför skulle ha vita fält i över resp. underkant! Så var dock inte fallet utan man hade skurit i motivet! Urdåligt! 290 spänn till INGEN nytta!

jag hittade sen PROPRINT på nätet och beställde samma bild av dom.... den blev vit i över och underkant precis som dom upplyst om och kom dagen efter....
expert lovade 5 dagars leveranstid men det tog 12 dar.....
 
vad kan jag göra... experts kundservice svarar inte på mejl... inte deras digicenter heller... det är bara för dåligt av en så stor firma.... hör dom hemma bland skojarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ikväll, fredagkväll klockan 20.00 ringer Jonas från Expert och lovar kompensation.... jag låter dock denna artikel ligga kvar tills jag fått kompensationen.... dom har lite att leva upp till om dom skall konkurrea med PROPRINT.... snabbare, billigare och bättre.....
Lennart10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har motsvarande dålig erfarenhet av Expert angående utskrivning av bilder.
Jag har börjat kräva skriftligt på utlovade tjänster.
Jag möts av stort motstånd från butiksnissarna men frågar jag efter butikens ansvarige brukar det lösa sig.


Ge dig inte!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EFTER MERA TJAT  så får jag äntligen, måndag em. svar på mejl från expert.... samtalet i fredags kväll kl 20.00 var ingen fyllegrej utan man sköter tydligen sina kundkontakter på detta udda vis.... Jonas skulle kontakta mig igen om kompensation.... det tror jag när det har hänt.... har föga förtroende kvar för expert.....har ni ex. på bra behandling från dom?, eller kanske värre än Hakke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så har då Expert gjort rätt för sig efter mitt tjat.... fick tillbaka pengarna jag lagt ut på värdelösa bilder och ett par hundralappar för besvär och resor..... det var ju snyggt gjort... men PROPRINT har bättre hemsida och uppladdning, tycker jag och därtill snabbare leveranser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...