Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Papperskorgen är tom


oveverner

Rekommendera Poster

Jag har en ny dator med "Vista". Jag har sedan jag köpt den raderat många dokumen och på rätt sett till papperskorgen men de hamnar inte där, papperkorgen är fortfarande tom. Varför och hur skall jag göra för att det skall fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat att högerklicka på Papperskorgen och välja Egenskaper och kollat så att utrymmet som är tilldelat räcker eller så att den inte inställd på att den tar bort filerna direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på papperskorgen och välj Egenskaper. I inställnigar för den markerade platsen markerar du  alternativet Egen storlek och kolla att rutan för Bekräfta vid  borttagning är ikryssad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en ny dator med "Vista". Jag har sedan jag köpt den raderat många dokumen och på rätt sett till papperskorgen men de hamnar inte där, papperkorgen är fortfarande tom. Varför och hur skall jag göra för att det skall fungera?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har maximal storlek på papperskorgen och ibockat att inte ta bort omedelbart. Det har aldrig hamnat något i papperskorgen sedan datorn var ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Försök med att ändra till Windows Classic och sedan tllbaka till Windows Vista, kanske kan hjälpa.

Edit: Eller tvärtom, om du kör med Classic-utseendet som standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...