Just nu i M3-nätverket
Jump to content

problem med WINDOWS VISTA

41588

Recommended Posts

jag hade datan öppen och kände från början att den var långsam.. jag hittade ett pc spel som jag spelat några gånger förut på denna laptop.. jag la i spelet i min data .. och spelet liksom fungerade inte .. den var jätte långsam och hackade .. så jag ville stänga av! men det gick inte jag hittade inte något avsluta på spelet eftersom hela skärmen blev svart .. så jag track från början på ctrl , alt och Esc men det hände inget .. så jag tack ctrl , alt och delete det kom upp en sak och ståg olika val att välja första gången stängde jag den rutan sen gjorde jag om det jag track på ctrl , alt och delete samma sak kom upp och jag track på nedersta valet där det ståg starta aktivitets hanteraren så när jag tack på den kom det upp en till ruta .. och det ståg spelets namn och anat.. så
12:27 7/10 jag track på spelets namn .. och avbryt eller stäng av och del blev jätte konstigt det var då det börja skärmen blev mellan liten typ.. och alla mina ikoner var borta skärmen var helt suddig och alla grejer ex. msn , internet allt blev förstorat och konstigt jag starta om inget hände .. jag stängde av datan i en halv time samma sak sen testade jag att starta om datan och då gick allt på skärmen bort bakrunden hela blev vit och allt på försvan .. men jag kan öppna start och kontrollpanelen funkar .. internet funkar inte ... jaa.... jag kan hitta alla mina grejer på start och alla mappar hittar man nånstans där .... 

jag försokte repera genom systemåterställing med det går inte

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...