Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

felsäkert läge windows 98????


bmr02

Rekommendera Poster

Jag har en gammal dator men där finns en del filer som jag vill ha över till min nya dator om jag bara kan starta skräpburken. Den har operativsystem Windows 98. Den startar upp i dos och skriver en massa start-tjafs och sedan slutar den med C:\Window> och där är det stopp. Jag vet att det går att starta den i felsäkert läge men jag vet inte hur man gör. Är det nån som vet????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en gammal dator men där finns en del filer som jag vill ha över till min nya dator om jag bara kan starta skräpburken. Den har operativsystem Windows 98. Den startar upp i dos och skriver en massa start-tjafs och sedan slutar den med C:\Window> och där är det stopp. Jag vet att det går att starta den i felsäkert läge men jag vet inte hur man gör. Är det nån som vet????


Hej! Jag tror att det var så här:Du startar datorn i felsäkert läge genom att starta om datorn, hålla CTRL-tangenten nedtryckt tills Start-menyn visas och sedan välja menyalternativet Felsäkert läge
 
essin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan det kommer "Startar windows 98..." så trycker du F5 så kommer du i felsäkert läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryck F8 upprepade gånger under uppstarten och välj felsäkert läge i menyn som kommer upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...