Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Usb-minne-Hur gör man?


Malvia

Rekommendera Poster

Jag skall använda ett usb-minne för första gången och undrar hur jag skall gå tillväga? Jag skall föra över bilder jag har på datorn till en ny dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren
Jag skall använda ett usb-minne för första gången och undrar hur jag skall gå tillväga? Jag skall föra över bilder jag har på datorn till en ny dator.



Hej Igen!

Det du ska föra över markerar du och KOPIERAR,sen Under den Här Datorn hittar du USB Minnet NÄR du har satt in detta!

Sen OM du skapar en Mapp i USB Minnet eller OM du bara Klistrar in gör du som du vill med!

SE BARA TILL ATT USB MINNET ÄR TILLRÄCKLIGT STORT!

Sen när du ska föra ÖVER från USB Minnet så är det ju bara att göra sammasak fast ovänd ordning!

Ja det här kanske LÅTER krångligare än det är men det säger sig nästan sjålvt hur du ska göra,sök ANNARS på Google!

Mvh
Helren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tex skapa en ny mapp där du har bilderna, kopiera bilderna till den nya mappen, flytta den nya mappen till usb enheten som du ser via utforskaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka det som du ska skicka till USB-minnet. Klicka sedan på > Skicka till > Flyttbar disk, (såvida du inte har namngivit USB-minnet)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...