Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Servicepack2/ energispar


salala

Rekommendera Poster

Installerade servicepack 2 för Vista häromdagen. Det mesta verkar fungera men det är något konstigt när jag återgår från viloläge. Skärmen kommer snabbt på plats men pekaren vägrar röra sig under ca. 10-30 sekunder. Har provat olika inställningar under energi utan resultat. Har också kopplat bort skanner och kamera från usb uttagen också utan resultat. När väl pekaren är på plats fungerar det utan problem. Någon som vet någon bot?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerade servicepack 2 för Vista häromdagen. Det mesta verkar fungera men det är något konstigt när jag återgår från viloläge. Skärmen kommer snabbt på plats men pekaren vägrar röra sig under ca. 10-30 sekunder. Har provat olika inställningar under energi utan resultat. Har också kopplat bort skanner och kamera från usb uttagen också utan resultat. När väl pekaren är på plats fungerar det utan problem. Någon som vet någon bot?


Det är så på min med.. Inget man kan göra något åt..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Efter tips från HP-support har jag provat en det ena en det andra. Idag kom tipset att avinstallera SP2 vilket jag gjorde och undret skedde musen fungerar klanderfritt igen.  Å andra sidan har jag inget SP2 och de fördelar det ger. Kan en förnyad installation av SP2 ändra situationen eller lika bra att avstå?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...