Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Den stora sajtfixartråden


Andreas Thors

Rekommendera Poster

Borjar bli jobbigt, Har opera och lagt in svar här men nu verkar länk valet dött ser endast vit ruta

har sett bättre tider.....Gråter


Kan du beskriva lite mer? Vilken sida är du på när länkvalet ser dött ut? Klistra gärna in en bild.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • Svars 56
  • Skapad
  • Senaste svar
Anders Engström

Hej allihopa!
Varför görs det inget? - är den stora frågan.
Svar: Vi håller på att byta plattform för hela forumet.
Det finns tyvärr alldeles för mycket saker som inte fungerar i den nuvarande forumplattformen. Istället för att fixa till de fel som påpekas här börjar vi om på nytt på ny plattform, med smartare funktioner och mindre strul.
Börja om innebär inte att vi börjar från noll. Den stora utmaningen är att flytta över alla trådar och alla medlemmar till den nya plattformen.

Så: jo, det händer mycket, men vi kommer inte att lägga ner resurser på att lösa de problem som finns med den nya plattformen.

Mvh

Anders Engström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Engström @ 2009-10-22, 17:20
Hej allihopa!
Varför görs det inget? - är den stora frågan.

Så: jo, det händer mycket, men vi kommer inte att lägga ner resurser på att lösa de problem som finns med den nya plattformen.

Mvh

Anders Engström


 Varför kommer ni inte att lägga ner resurser på att problemen med den nya plattformen? Vad är då syftet med att skapa en ny site om de problem ni hittat med den nya plattformen inte kommer att lösas innan den lanseras? Är det inte bättre att låta den befintliga siten ligga kvar och lösa de problem som finns med den istället?

Ett av de största problemen jag har är att logga in här. Jag använder Firefox 3.5 och det är alltid svårt att logga in på detta forum. Jag har tre datorer, en med XP en med Vista och en med Windows 7. Jag har samma problem med alla tre med inloggningen här. Det är extremt svårt att bli inloggad. Det är nästan enbart Windows 7 - maskinen som jag lyckas med inloggningen och då bara med IE8.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej varför är länk delen nerlagd för oss Opera användare,,,,,,,,ser bara en vit ruta?????????Blink

 

Håller med Åge fixa först sedan visa...Blink

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Viktig information från Pc för alla!

OBS Vi håller på att installera ett snabbare och snyggare forumsystem.
Därför kommer allting förutom din profil och dina foruminlägg att försvinna fr.o.m. 1 december.
Fortsätt gärna att diskutera i forumet. Men vill du behålla blogg, filer, gästbok och brev måste du själv spara dem till hårddisken på din egen dator.

Mejla Hampus Engstedt om du har frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en sak stör mej, när jag klickar på "senaste inlägget" så kommer man inte till det senaste inlägget när det är flera delsidor i tråden. man kommer till sida 1 av x

nu funkar det tydligen, har testat flera långa trådar utan problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...