Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fujidirekt


Alexa

Rekommendera Poster

I början av Pc för alla nr 6, 2009 finns det en annons från Fujidirekt. Annonsen består av en dold länk som gör så att man får gratis en egen fotobok utan några extra kostnander som porto.. Tyvär fungerar inte länken som står i annonsen. Jag tycker det är dåligt av Pc för alla att ta in annonser från ett företag som inte håller vad de lovar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar man PC för Alla nr 6?
essin 


Du kommer inom kort kunna hitta tidningen i din butik eller köpa den på nätet. Prenumeranter får tidningen tidigare.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar man PC för Alla nr 6?
essin 


Du kommer inom kort kunna hitta tidningen i din butik eller köpa den på nätet. Prenumeranter får tidningen tidigare.


 Prenumeranter får tidningen tidigare skriver Du, men jag har inte fått den än. Det var därför jag frågade.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar man PC för Alla nr 6?
essin 


Du kommer inom kort kunna hitta tidningen i din butik eller köpa den på nätet. Prenumeranter får tidningen tidigare.


 Prenumeranter får tidningen tidigare skriver Du, men jag har inte fått den än. Det var därför jag frågade.


Tydligen är det så att visa prenumeranter får tidningen tidigt och visa sent. Ibland har jag fått tidningen efter de flesta andra. Hos mig är det Citymail som delar ut tidningen och de delar ut bara vart tredje dag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Garvander - PC för Alla

Hej!
Tack för infon Alexa. Jag kollar upp det direkt. Självklart ska en länk som finns med i en annons fungera. Återkommer så fort jag vet mer.

Edit:
Har pratat med Fuji nu och de ska fixa problemet så fort som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...