Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Internet Explorer 7

SBGJ

Recommended Posts

Hej! HJÄLP!
Jag har deabbas av fel i Internet Explorer. Kan inte öppna siderna när jag klickar i
favoriter. När jag klickar på en adress kommer et fönster upp med spara kör avsluta
det är bara avsluta som funkar i det fönstret. Har X i rutan favoriter i startknappen
avancerad. Har installerat om programet utan resultat. Allt annat verka funka. Använder XP. Mycket tacksam för hjälp. Sänder ett stort tack på förhand.

Hej! HJÄLP!
Jag har deabbas av fel i Internet Explorer. Kan inte öppna siderna när jag klickar i
favoriter. När jag klickar på en adress kommer et fönster upp med spara kör avsluta
det är bara avsluta som funkar i det fönstret. Har X i rutan favoriter i startknappen
avancerad. Har installerat om programet utan resultat. Allt annat verka funka. Använder XP. Mycket tacksam för hjälp. Sänder ett stort tack på förhand.

Du kan prova försöka ändra standardprogram för URL:er.
Jag har haft samma eller liknande problem tidigare. Har du legalt XP kan du prova uppdatera (ja det bör man göra ändå såklart) eller varför inte köra en systemåterställning; men jag har för mig jag löste problemet genom att ändra standardåtkomst för filer i formatet URL (dvs. internetadresser).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...