Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Begagnad Mac?


ellllle

Rekommendera Poster

Hej jag undrar om det är bra eller dåligt att köpa en begagnad dator just nu så hadde jag tänkt att köpa en mac men har inte riktigt råd så därför tänkte jag begagnat tex denna verkar ju väldigt bra och billig är det värt det vad är bra/dåligt med begagnat?

Länken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Fördelen med begangnat är ju såklart att det bli billigare och nackdelen är att det är använt. Den macen du länkar till såg t.ex ut att ha ett litet hål i ena hörnet.

Sen för 4000 kan du idag köpa en ny okej bärbar pc och om du lägger till en tusen lapp får du en bra ny dator. Minst lika bra som macen du länkar till.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=439297&view=detailed#ProductTabs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack jag får nog  klura lite på om jag ska välja mac eller pc men tack då finns det inget jätte dåligt med begagnat! Rock-apa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Om du köper en begangnad finns ju risken att datorn är i väldigt dåligt skick men det kan ju också va så att den är i väldigt bra skick.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorer sjunker snabbt i pris, efter två tre år kan en dator för 10 000 kr vara värd 1000 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tror du att en fin mac skulle sjunka så mycket de är ju väldigt exklusiva osv. Fundersam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tror du att en fin mac skulle sjunka så mycket de är ju väldigt exklusiva osv. Fundersam


En mac skulle nog inte sjunka så mycket. Eftersom en mac alltid kostar lite för mycket för vilken prestanda du får ut från den.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...