Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Svensk Version av Windows XP Home


Cacke

Rekommendera Poster

((("kan man installera efter 30 dagars program och sen ta bort det och installera det igen?"
Normalt sett inte.)))

Okej men kan du avinstallera ett prg helt och hållet? Hur?
(((Vad hittar Nod32? Både typ av skadligt program och i vilka filer och mappar det finns är intressant. Det kanske inte hittar allt utan det finns något kvar.)))

NOD32 online skanningen fastnar fast jag hade på den över natten. Ska prova med F-Secure online skanning inatt.  (((När det gäller din mammas dator så börja med att söka igenom datorn med antivirusprogram, antispionprogram och online-sökning som jag tipsar om på min webbsida.)))  Okej. Tack för tipset  
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Skapad
  • Senaste svar

Om du har F-secure installerat så ger det ju inte så mycket att köra deras online-skanning, det är ju samma saker de kan upptäcka. Då är det ju bättre att köra Kasperskys online-skanning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev tidigare att Nod32 rapporterade att det hittade något skadligt i datorn. Kan du inte köra den online-skanningen igen för att få reda på vad den hittade?

Vadå för Java-fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev tidigare att Nod32 rapporterade att det hittade något skadligt i datorn. Kan du inte köra den online-skanningen igen för att få reda på vad den hittade?

Vadå för Java-fel?


Jo jag kan köra Nod igen.

Trendmicro online scanner och Kaspersky ger error meddelanden i Internet Explorer.

Var hittar man den verkliga loggen för det?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Trendmicro online scanner och Kaspersky ger error meddelanden i Internet Explorer.


Vad för felmeddelanden?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Trendmicro online scanner och Kaspersky ger error meddelanden i Internet Explorer.


Vad för felmeddelanden?


Var hittar man den verkliga loggen för det errors i Windows Internet Explorer?

Sen så har jag kört nod och den hittade inget den här gången, det tog hela dagen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...