Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hamachi


henke dator

Rekommendera Poster

henke dator

Hej!
Min kompis tipsade mig om ett program som hette hamachi. Det ska göra så att kag kan spela LAN med han. Jag gick med i hans "server" men jag ghittar inga spel som han gör och han hittar inte mina. Är den någon som vet vad det är för fel? Jag har vista så det kan vara det som spökan men det funkar för han och han har vista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni med i samma nätverk? Annars får din kompis ge dig lösenordet och nätverksnamn så du kommer in. Det räcker inte bara med att starta det, för att det är många över hela världen som använder sig av detta system. För att gå med i en grupp  eller nätverk så klickar du på power knappen. Sen trycker du på knappen nere till höger, men på den som är till vänster (fortfarande nere i högra hörnet i Hamachi). Då kommer det en meny. Där kan du nog fixa allting själv... Hoppas jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

henke dator
Är ni med i samma nätverk? Annars får din kompis ge dig lösenordet och nätverksnamn så du kommer in. Det räcker inte bara med att starta det, för att det är många över hela världen som använder sig av detta system. För att gå med i en grupp  eller nätverk så klickar du på power knappen. Sen trycker du på knappen nere till höger, men på den som är till vänster (fortfarande nere i högra hörnet i Hamachi). Då kommer det en meny. Där kan du nog fixa allting själv... Hoppas jag

ja jag är med i nätvärket och jag har testat att lämna nätverket och ansluta igen men det hjälper inte
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...