Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sverigepremien

Alexa

Rekommendera Poster

Som årsprenumerat på tidningen, fick jag ett presentkort från Sverigepremien. Jag valde att få hyra en valfri film hos CDON. Jag vill varna alla som ska använda presentkort från Sverigepremien som Pc för alla sammarbetar med. Mitt presentkort gick ut 1 april 2009 fast jag fick presentkortet 22 maj 2009. Jag hoppas Pc för alla aldrig samarbetar med dessa längre.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du måste gå in på http://pcforalla.se/bonus och vara inloggad för att få bonusprylarna. Där får du alltid obegränsad backup hos Diino samt Brandvägg och Antivirus från F-Securce.

Just nu får du ett presentkort från Sverigepremien och två nummer gratis av valfri IDG-tidning!

Jag fick ett nytt presentkort efter att jag skickat e-post till CDOns kundstjänst.

Länk till inlägg

Ok, det vet jag att jag kan göra. Men jag trodde att du hade fått något presentkort på papper som låg i tidningen. Det brukar följa med sådana ibland.
Länk till inlägg
  • 2 veckor senare...
Stefan Garvander - PC för Alla

Hej,
Tyvärr fick några personer koder från CDON som inte var giltiga. Från PC för Allas sida ber vi om ursäkt för det extra strul drabbade dessa personer. Men alla som kontaktat antingen CDONs eller Sverigepremiens kundservice har fått nya fungerande koder. När människor är inblandade så blir det ibland fel och jag hoppas att ni har överseende med detta.

Länk till inlägg

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...