Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
WeSweatBlood

Skrivare pausad - går inte att "avpausa" - HP Color LaserJet CP1515n

Rekommendera Poster

Hey!

Jag kan inte skriva ut på min laserskrivare, som har fungerat perfekt i typ ett halvår innan. Nu helt plötsligt stoppas mina utskrifter (oavsett vilket program jag skriver ut från) och statusen visar "skrivaren pausad". Jag har försökt skriva ut från min MacBook Pro och över nätverket, inte USB om det spelar någon roll. har fungerat perfekt i 6 månader! Hmm, HJÄLP!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Eftersom du använder Mac, kan det svårta att få något svar här. Jag rekomenderar att du går till Macworld eller till Eforum. I Windows XP öppnar man Skrivare och Fax i Kontrollpanelen och där avmarkerar Pausa skrivare genom att högerklicka på skrivari konen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eftersom du använder Mac, kan det svårta att få något svar här. Jag rekomenderar att du går till Macworld eller till Eforum. I Windows XP öppnar man Skrivare och Fax i Kontrollpanelen och där avmarkerar Pausa skrivare genom att högerklicka på skrivari konen.

Ja, jag har gått in på Systeminställnigar och -> Skrivare och fax _> HP CP1515n och valt "återuppta skrivare" då är den inte pausad längre, men så fort jag försöker skriva ut på nytt blir den pausad och dokumentet står som "stoppad". Tänkte söka mig hit eftersom jag är en trogen PC för Alla prenumerant :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...