Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorkomponenter och spel säljes


esd

Rekommendera Poster


Hej

Har en del datorkomponenter som ska säljas så jag börjar här, hör av om ni är intresserade, här är dom:

Ett grafikkort beteckning: Sapphire HD 3850, 512 mb, agp. Här är länk: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=346359

Grafikkortet har gått i ca 11 månader det har orginalkartong med alla tillbehör som följde med, kortet är ursprungligen köpt från komplett. Nypris kostar det 1279 kr mitt pris ca 600 kr.

Sen har jag två ram minnen på 1 gb vardera. Här är en länk till det: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=306537

Dom har gått i ca 1,5 år. Nypris är 500 kr/st, mitt pris 200 kr/st. Dom också ursprungligen köpta från komplett, dom kommer i varsin esd påse.


Har även ett antal spel:

Fifa 08 (PC)

Need for speed Carbon (PC)

Need for speed most wanted (PC)

Uefa Champions league 06-07 (PC)

Colin mcrae rally 4 (PC)

Rally championship extreme (PC)

Kung fu panda, Lego indiana jones bundle (Xbox 360) 140 kr, oanvänt

Har inte satt pris på spelen (förutom xbox spelet) utan ni får lägga ett bud som ni tycker passar så meddelar jag om jag gillar budet eller inte.

Grejorna finns i Göteborg.

Hade tänkt lägga upp bilder på altt men smart krånglar så det fungerade inte.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
Motherboard_92

Hej
om du fortfarande har kvar dessa så är jag mycket intresserad om priset är det rätta, oopps glömde säga att det är grafikkortet och ram-minnena som jag är intresserad utav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
Motherboard_92

Hej igen jag läste i en annan tråd här på smart att du inte hade fått något svar på den här tråden men jag såg att jag hade svarat "att jag undrade om du hade grejorna kvar"

så det undrar jag fortfarande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju skicka ett meddelande (PM) till esd för när forumet gjordes om i januari förlorade man alla bevakningar så esd får inte längre något mejl när någon skriver i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...