Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

F-Secure Internet Security 2009 1 år - 3 användare (1 licens (skydd för 3 datorer)


Amazonite

Rekommendera Poster

Säljer 2 st F-Secure Internet Security 2009 1 år - 3 användare (Svensk) helt nya och inplastade.

Internet Security 2009 skyddar din data mot virus, garanterar din integritet när du utför bankärenden, handlar, skickar e-post, laddar ned musik eller spelar onlinespel.

Den unika F-Secure DeepGuard 2.0-tekniken lägger till ett proaktivt säkerhetslager som skyddar dig mot ännu helt okända virus och onlinehot.

Features:
* Antivirus
* Antispionprogram
* Skydd mot skräppost
* Skydd mot phishing
* Skydd mot rootkit
* Brandvägg
* DeepGuard 2.0
* Föräldrakontroll
* Automatiska uppdateringar
* Snabb och enkel installation

Produktinformation
Abonnemang: 12 månaders abonnemang med fria uppdateringar av virussignaturer.
Plattform: Windows Vista (64-bit, 32-bit), Windows XP Home, Windows XP Pro, Windows XP Media Center, Windows 2000
Storlek: Total nerladdning: 86 MB
Språk: Tyska, engelska, danska, spanska, finska, franska, grekiska, nederländska, ungerska, italienska, norska, polska, portugisiska, brasiliansk portugisiska, slovenska, svenska, tjeckiska, turkiska, rumänska, slovenska, japanska, ryska, traditionell kinesiska (Hong Kong), traditionell kinesiska (Taiwan), förenklad kinesiska.
Leverans: Nerladdninig / CD

Har EN kvar, den andra är redan såld.

Pris
Direktköp: 600:-
Bud: Från 300:-

image_1_144808big.jpg

image_2_144899big.jpg

pcforalla.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ett problem om du säljer det, det är de andra också kan aktivera det tre gånger och du upphör de andra licenserar att gälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ett problem om du säljer det, det är de andra också kan aktivera det tre gånger och du upphör de andra licenserar att gälla.


Woot?, nu hänger jag inte riktigt med. Paketet är helt nytt och inplastat. Man kan använda programmet på 3 datorer.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter
Tack Cecilia! Du är mitt samvete!

Men å andra sidan kan du ju ta bort hela inlägget, om det var så stötande. Jag tycker inte det var något fel i det jag skrev
.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, förstod fel.
Trodde att du hade 1 paket med 3 licenser. Du har 3 paket med en eller tre licenser??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia, du är mitt samvete!

Kan du inte själv tänka efter innan du skriver saker som bryter mot licensvillkor?
För det börjar närma sig ett utnyttjande av regel 10 eftersom det är så många gånger nu.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Cecilia!

Jag har nu tänkt och kommer snart med en egen hemsida, typ " olle munters galna tips och trix" ja nåt i den stilen blir det, där jag kommer att tpsa om det mesta som gör surfandet roligare och framförallt billigt. Naturligtvis kommer jag att ha regler, typ: "detta görs på egen risk och du måste förstås följa lagar och regler, vad gäller upphovsrätt mm etc" Det jag beskriver är enbart tips och var och en görs införstådd med sitt eget ansvar och att det endast är tips. 

Jag har en bok hemma som beskriver hembränning av sprit, man får tala om hur man ska göra och beskriva det i text, men det är i lag förbjudet att bränna sprit för egen räkning.

Härmed har jag troligtvis gjort mitt sista inlägg på denna sajt/forum, ni får alla ha en fin sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cecilia!

Jag har nu tänkt och kommer snart med en egen hemsida, typ " olle munters galna tips och trix" ja nåt i den stilen blir det, där jag kommer att tpsa om det mesta som gör surfandet roligare och framförallt billigt. Naturligtvis kommer jag att ha regler, typ: "detta görs på egen risk och du måste förstås följa lagar och regler, vad gäller upphovsrätt mm etc" Det jag beskriver är enbart tips och var och en görs införstådd med sitt eget ansvar och att det endast är tips. 

Jag har en bok hemma som beskriver hembränning av sprit, man får tala om hur man ska göra och beskriva det i text, men det är i lag förbjudet att bränna sprit för egen räkning.

Härmed har jag troligtvis gjort mitt sista inlägg på denna sajt/forum, ni får alla ha en fin sommar.


Det blir kul att läsa, tipsa gärna om den i forumet.

Ditt inlägg i den här tråden var ju inget lagbrott, men PC för Alla har bestämt andra regler för vad de vill ska skrivas.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...